در کلبه ی دنجی وسط جنگل خود رو
هم جاذبه ی سرکش یک برکه ی آرام
هم بوی خوش نسترن و نرگس و شب بو
یک خلوت بی دغدغه در نم نم باران
با چای تش هیزم و گفتار دو پهلو
الخاصه کباب جگر بره ی وحشی
با شربت سکر آور و ساقی گری او
دل دادم و اندازه ی آن قلوه گرفتم
سیراب ز لعل لب آن شوخ ، غزل گو
تا یک وجبی وصل رسیدیم، ولی حیف!
چپ کردم و بیدار شدم ، ... آه! پری کو؟
شعر اسد زارعی مرودشتی
اشعاراسد زارعی مرودشت جاری تر از رود کر ...ما را در سایت اشعاراسد زارعی مرودشت جاری تر از رود کر دنبال میکنید
برچسب: من عاشق کاکتوس بودم یک عمر,من خودم بودم ویک حس غریب,من خودم بودم یک حس غریب, نویسنده: بازدید: 325 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 2:02
دریای دل عشق به شدت لرزید
از ساحل چشمان ترش دور شوید
یا منتظر موج مهیبی باشید
اسد زارعی
اشعاراسد زارعی مرودشت جاری تر از رود کر ...
ما را در سایت اشعاراسد زارعی مرودشت جاری تر از رود کر دنبال میکنید
برچسب: شرم عشق,شرم عشقی,ز شرم عشق خموشم,زيديني عشقا شرم الشيخ, نویسنده: بازدید: 367 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 2:02
انگشت به سنگ قبر یاری زده ایم
یا که خبر کوچ پرستویی را
با دیده ی گریان به حصاری زده ایم
رباعی اسد زارعی مرودشتی
اشعاراسد زارعی مرودشت جاری تر از رود کر ...ما را در سایت اشعاراسد زارعی مرودشت جاری تر از رود کر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 373 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 2:02